www.Fietsgroep-Wijchen.nl


www.Fietsgroep-Wijchen.nl                               
De Fietsgroep waar u wekelijks vrijblijvend zonder verplichting of aanmelding aan kunt deelnemen.
               

Elke dinsdag vanaf april t/m oktober worden er mooie fietstochten van ongeveer 35/40 km gehouden met een 
gemiddelde  snelheid van ± 16 km per uur.  Ook zeer geschikt voor deelnemers met een E-Bike.
Wekelijks kunt u vrijblijvend zonder aanmelding deelnemen tegen een kleine vergoeding van € 3,00 dit is inclusief koffie / thee onderweg. 

                                        ============================
Vanaf Dinsdagmiddag 3 t/m 31 oktober vertrekken we om 13.30 uur vanaf het kerkplein H.Antonius Abt onder leiding van Johan Hecker en zijn weer terug om ongeveer 16.30 uur.
                                        ============================ 
In de maanden daarna kunnen onze fietsliefhebbers op eigen initiatief met vertrek vanaf dezelfde locatie, 
dag en tijdstip (13.30 uur) gezamenlijke fietstochten maken
met een eigen route.
Afgelopen wintermaanden zijn er vele mooie fietstochten gemaakt.


Slechte weersomstandigheden natuurlijk uitgezonderd
.                                                                         

Een eenvoudige manier om anderen te ontmoeten en gezond en sportief
in beweging te blijven !
Voor aanvullende informatie:
   
Tel. 024 - 6417312  of  
 FietsgroepWijchen@Gmail.com
 
 

Voor sporten bent u nooit te oud!
Fit en gezond blijven dat wil iedereen. Het liefst tot op hoge leeftijd. Een goede gezondheid kun je niet afdwingen maar wel bevorderen.
Een actieve leefstijl, waar beweging een grote rol in speelt, is een goede manier om uw gezondheid te stimuleren en te bewaken.

Fietsgroep-Wijchen.nl,  OUD-FIT Senioren Sportvereniging  en  SportiefWandelen-NordicWalking  bieden mensen
die graag (weer) willen gaan bewegen, hiervoor in Wijchen de mogelijkheid
 
Of u voldoende beweegt, kunt u bepalen aan de hand van de Nederlandse Norm Gezond Bewegen (NNGB) en de fitheidsnorm.
De NNGB betekent dat u minimaal vijf dagen per week minimaal een half uur matig intensief beweegt.
U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan fietsen, wandelen, sporten of tuinieren.
U voldoet aan de fitheidsnorm als u drie keer per week gedurende 20 minuten intensieve lichamelijk activiteit verricht. 

 

             ============== Einde Pagina ========