www.Fietsgroep-Wijchen.nl

www.Fietsgroep-Wijchen.nl                               
Een eenvoudige manier om anderen te ontmoeten en sportief in beweging te blijven.
 
           

Vanaf Dinsdagmorgen 1 Mei vertrekken we om 9.30 uur
vanaf het kerkplein van de H.Antonius Abt in Wijchen      
Elke dinsdag vanaf april t/m oktober maken we mooie afwisselende fietstochten
van ongeveer 35/40 km in een stevig tempo. (In april & oktober vertrekken we 's-middags)

Wekelijks kunt u vrijblijvend zonder verplichting of aanmelding hier aan deelnemen tegen een
kleine vergoeding van € 3,00  dit is inclusief koffie of thee en eventueel veerpont onderweg.
                             

Slechte weersomstandigheden natuurlijk uitgezonderd.                                                                         
___________________________________________

 

FIETSDAGTOCHT   21 AUGUSTUS

Volgens de weersverwachting wordt het dinsdag 21 augustus een perfecte dag
om een extra lange fietstocht te gaan maken.  Na 2 annuleringen komt het er nu dan toch van !
We vertrekken zoals gebruikelijk om 9.30 uur en hopen die dag weer terug te zijn om ongeveer 16.30 uur.
Voor aanvullende informatie kijkt u onder NIEUWS

___________________________________________________________

Selecteer het Menu voor meer Informatie
___________________________________

 

Voor sporten bent u nooit te oud!
Fit en gezond blijven dat wil iedereen. Het liefst tot op hoge leeftijd. Een goede gezondheid kun je niet afdwingen maar wel bevorderen.
Een actieve leefstijl, waar beweging een grote rol in speelt, is een goede manier om uw gezondheid te stimuleren en te bewaken.

Fietsgroep-Wijchen.nl,  OUD-FIT Seniorensportvereniging  en  SportiefWandelen-NordicWalking  
bieden mensen die graag (weer) willen gaan bewegen, hiervoor in Wijchen de mogelijkheid 
Of u voldoende beweegt, kunt u bepalen aan de hand van de Nederlandse Norm Gezond Bewegen (NNGB) en de fitheidsnorm.
De NNGB betekent dat u minimaal vijf dagen per week minimaal een half uur matig intensief beweegt.
U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan fietsen, wandelen, sporten of tuinieren.
U voldoet aan de fitheidsnorm als u drie keer per week gedurende 20 minuten intensieve lichamelijk activiteit verricht. 

 

 

 

 

 

             ============== Einde Pagina ========