www.Fietsgroep-Wijchen.nl

www.Fietsgroep-Wijchen.nl                               
Een eenvoudige manier om anderen te ontmoeten en sportief in beweging te blijven.
 
           

Vanaf dinsdagmiddag 2 oktober 2018 vertrekken we om 13.30 uur
vanaf het kerkplein van de H.Antonius Abt in Wijchen     
 

Elke dinsdag vanaf april t/m oktober maken we mooie afwisselende fietstochten
van ongeveer 35/40 km in een stevig tempo.
In mei t/m september vertrekken we 's-morgens om 9.30 uur

Wekelijks kunt u vrijblijvend zonder verplichting of aanmelding hier aan deelnemen tegen een
kleine vergoeding van € 3,00  dit is inclusief de koffie of thee en eventueel een veerpont onderweg.
                           

Slechte weersomstandigheden natuurlijk uitgezonderd.  

 

Vanaf dinsdagmiddag 6 november t/m 26 maart 2019
Kunnen fietsliefhebbers natuurlijk ook gezamenlijk fietstochten gaan maken.

Echter zonder begeleiding en organisatie.
Ook nu is het verzamelpunt op het kerkplein van de H. Antonius Abt dinsdagmiddag om 13.30 uur.

 

                                                                      
___________________________________________

 

Selecteer het Menu voor meer Informatie
___________________________

 

Voor sporten bent u nooit te oud!
Fit en gezond blijven dat wil iedereen. Het liefst tot op hoge leeftijd. Een goede gezondheid kun je niet afdwingen maar wel bevorderen.
Een actieve leefstijl, waar beweging een grote rol in speelt, is een goede manier om uw gezondheid te stimuleren en te bewaken.

Fietsgroep-Wijchen.nl 
Seniorensportvereniging Oud-Fit  
SportiefWandelen - NordicWalking  

bieden mensen die graag (weer) willen gaan bewegen, hiervoor in Wijchen de mogelijkheid 
Of u voldoende beweegt, kunt u bepalen aan de hand van de Nederlandse Norm Gezond Bewegen (NNGB) en de fitheidsnorm.
De NNGB betekent dat u minimaal vijf dagen per week minimaal een half uur matig intensief beweegt.
U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan fietsen, wandelen, sporten of tuinieren.
U voldoet aan de fitheidsnorm als u drie keer per week gedurende 20 minuten intensieve lichamelijk activiteit verricht. 

 

 

 

 

 

             ============== Einde Pagina ========