www.Fietsgroep-Wijchen.nl

www.Fietsgroep-Wijchen.nl                               
Een eenvoudige manier om anderen te ontmoeten en sportief in beweging te blijven.

            

Elke dinsdag vanaf april t/m oktober maken we afwisselende fietstochten van ongeveer 35/40 km 
in een stevig tempo (fietsduur ± 2.30 uur)  met onderweg een koffie / theepauze.
We verzamelen ons steeds op het kerkplein van de Antonius Abt in Wijchen.
Wekelijks kon u voorheen vrijblijvend zonder verplichting of aanmelding hier aan deelnemen 
tegen een kleine vergoeding van € 3,00 - Is inclusief koffie of thee en eventueel een veerpontje onderweg.

Gezien de regelmatig te grote opkomst hebben we voor nieuwe fietsers tijdelijk een deelname stop. 
_______________________________                  

 

Steeds meer wordt er gefietst met enkele kennissen of in kleine groepjes.

Net als in de periode november t/m maart verzameld zich sinds een aantal weken
een klein groepje fietsliefhebbers 4 tot 8 personen dinsdags op het kerkplein om 09.30 uur,
waarna iemand de leiding neemt over de fietsroute.
Als er teveel mensen gaan komen worden er gewoon twee verschillende routes gereden. 

Op de terrassen houdt men rekening met de regels in deze corona periode.
Iedereen fiets op eigen verantwoording en houd rekening met elkaar en de afstanden.

 

____________________________

Voor sporten bent u nooit te oud!

Fit en gezond blijven dat wil iedereen. Het liefst tot op hoge leeftijd. Een goede gezondheid kun je niet afdwingen maar wel bevorderen.
Een actieve leefstijl, waar beweging een grote rol in speelt, is een goede manier om uw gezondheid te stimuleren en te bewaken.
Fietsgroep-Wijchen.nl             
Senioren Sportvereniging Oud-Fit  
SportiefWandelen - NordicWalking
Petanque Le Chateau - Wijchen (Jeu de Boules)
Zwembad De Meerval - Wijchen 
bieden mensen die graag (weer) willen gaan bewegen, hiervoor in Wijchen de mogelijkheid 
Of u voldoende beweegt, kunt u bepalen aan de hand van de Nederlandse Norm Gezond Bewegen (NNGB) en de fitheidsnorm.
De NNGB betekent dat u minimaal vijf dagen per week minimaal een half uur matig intensief beweegt.
U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan Fietsen, Wandelen, Senioren Sporten, Jeu de Boules of Zwemmen.
U voldoet aan de fitheidsnorm als u drie keer per week gedurende 20 minuten intensieve lichamelijk activiteit verricht. 

 

.

 

Maak een Gratis Website met JouwWeb